joboverzicht - NL - FR

 CURVAL
 werving & selectie
outplacement
vernieuwende tools
referenties

persberichten
contact
TALENT FOR BUSINESS 
= personeel dat zorgt voor zaken 
= mensen met commercieel talent

Curval gebruikt verschillende vernieuwende tools om de verkoopscompetenties van de kandidaat aan het licht te brengen.
RECRUITMENTMAIL COMMERCIËLE VIDEO TEST VIDEO-ASSESSMENT
         

 

 

WIE ZOEKT, DIE VINDT
Net omdat het zo cruciaal is om uw vacature te presenteren aan interessante kandidaten, hecht CURVAL belang aan het opstellen van een adequate rekruteringsmix in de lijn van uw verwachtingen.
Naast diverse tools uit de rekruteringsmix van CURVAL is de recruitment mail een praktisch instrument om doelgericht kandidaten te bereiken.
Het concept, achter de recruitment mail van CURVAL, is om uw vacature rechtstreeks te versturen naar sollicitanten met een passend profiel. Doormiddel van een vakkundig jobmatching systeem kan CURVAL dit realiseren. Telkens CURVAL een recruitment mail verstuurt, wordt deze voorzien van een persoonlijke touch. Met als resultaat dat de interesse van de sollicitant vergroot en de kans hoger is dat uw vacature gelezen wordt door de juiste doelgroep.

20% adressen uit eigen databank

80% adressen uit externe databanken

   

BEELDEN ZEGGEN MEER DAN WOORDEN
Curval heeft een Commerciële Video Test (CVT) ontwikkeld om verkooptalent te meten. De test bestaat uit een korte videopresentatie waarin de kandidaat zichzelf voorstelt aan de hand van enkele basisvragen. Dankzij de CVT worden kandidaten gescoord op hun overtuigingskracht, zelfzekerheid, stressbestendigheid, manier van presenteren, taalgebruik en andere aspecten die belangrijk zijn om succesvol te functioneren binnen de commerciële functie. De werkgever krijgt toegang tot het CV, het rapport en de Commerciële Video Test van de kandidaat via een online platform van Curval. Het principe achter de CVT is: iemand zien maakt meer indruk dan over iemand lezen.

CURVAL lanceerde in 2006 als eerste de sollicitatievideo's.

 

   

WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET
Het video-assessment is een vernieuwende tool van CURVAL, die verder bouwt op de principes van het rollenspel. Er wordt gebruik gemaakt van korte videofragmenten, waarin verschillende alledaagse cases worden gesimuleerd. De kandidaat dient telkens onmiddellijk te reageren na het zien van een case. Deze reactie wordt geregistreerd en nadien geëvalueerd. Het grote voordeel van dit instrument is de hoge standaardisatie, doordat elke kandidaat dezelfde videofragmenten te zien krijgt.
CURVAL is overtuigt dat, alvorens een nieuwe medewerker aan te werven, het belangrijk is om de competenties van de kandidaat in kaart te brengen. Door het bezitten van de vereiste competenties, kan bepaald worden in welke mate de kandidaat succesvol kan zijn op het werk. CURVAL maakt gebruikt van een waaier aan selectietools om net die competenties te screenen
.

 
 

webdesign by EDITUS